.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذرخواهی ایرانپور از نمایندگان مجلس

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، علی ایرانپور منتخب مبارکه در مجلس که موضوع بررسی اعتبارنامه وی در دستور کار جلسه علنی  روز سه شنبه مجلس قرار گرفت در دفاع از خود طی سخنانی گفت: من جوانی متولد سال 59 هستم که توفیق پیدا کردم نماینده مردم شهر مبارکه باشم و افتخار می کنم که نماینده شهری شدم که 570 شهید سرافراز را تقدیم کرده است و 1500 جانباز و هزاران ایثارگر دارد.

وی در دفاع از خود گزارشی از روند تحصیلی اش در رشته های مختلف ارائه کرد و گفت: سال 79 در رشته دکترای حرفه ای دامپزشکی در دانشگاه شهر کرد دانشجو شدم و دکتر فروزنده که هم اکنون معاون پارلمانی رئیس جمهور است در آن زمان رئیس دانشگاه واحد شهرکرد بود.

منتخب مبارکه گفت: در سال 85 همزمان با تحصیل در این رشته ، به صورت غیر حضوری به دلیل علاقه ای که به مباحث حقوقی داشتم در دانشگاه پیام نور در رشته حقوق تحصیل کرده ام و فقط دو واحد آن باقی مانده که 13 تیرماه این دو واحد را هم امتحان میدهم.

وی گفت که در تاریخ 30 شهریور 88  از رشته تحصیلی دکتری حرفه ای دامپزشکی فارغ التحصیل شدم  و سپس در رشته علوم سیاسی دانشگاه شهرضا پذیرفته شدم.

ایرانپور گفت: در سال 90 به دلیل علاقه مندی به شهرسازی در دانشگاه پیام نور قبول شدم که دو ترم تحصیل کردم و یک ترم هم به دلیل مسائل انتخاباتی ثبت نام نکردم.

وی درباره استناد توکلی و نادران به نامه دانشگاهی که تاکید کرده است وی صرفا 5 واحد در یک رشته را گذرانده و هنوز فارغ التحصیل نشده است گفت: این درحالی است که دروس عمومی را من قبلا در رشته های دیگر پاس کرده ام مگر می شود در یک ترم 60 واحد گذراند. استعلامی که شده است و پاسخی که نسبت به تحصیل من دریافت شده از واحد حراست دانشگاه شهرضا است که به صورت محرمانه بوده اما سئوال این است که آیا استعلام باید از آموزش می شد یا از واحد حراست؟ علت هم این است که نماینده سابق مبارکه در آن دانشگاه تدریس می کرده است.

ایرانپور ادامه داد: من افتخار می کنم که با مبلغ ناچیزی در انتخابات پیروز شده ام. من ماشینم را سه روز پس از انتخابات فروختم و هزینه کردم چون معتقدم که مستقل باید وارد مجلس شوم.

وی در پایان سخنان خود خطاب به نمایندگان گفت: چون تجربه نمایندگی نداشتم اتفاقاتی در اوایل دوره مجلس نهم پیش آمد که از همه نمایندگان و منتخبان ملت ایران عذرخواهی می کنم.

به گزارش مهر اشاره ایرانپور به اعتراضش نسبت به اعتبارنامه نمایندگان تهران است که در واکنش به اعتراض توکلی و نادران نسبت به اعتبارنامه وی این اقدام را صورت داد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.